muntherstorys

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Why you? 5: Hi honey

Av Felicia - 4 september 2011 09:45

Maja's synvinkel


Jag satt och kollade runt lite på facebook när det knackade på dörren  

- Kom in!

- Vad gör du? frågade självklart ULRIK

- Räddar ditt liv sa jag och puttade ut han

- Åh nej så lätt blir du inte av med mig

- Okej vad ville du

- Om jag får komma in berättar jag

Jag suckade och släppte in han

- Okej vad?

- Du jag middag ikväll

- Nej

- What?

- Nej

- Varför?

- ett du är min kusin två jag har pojkvän

- Kom igen Maja både du och jag vet att vi inte är riktiga kusiner

ringringring min mobil ringde

Jag tog upp min röda iphone4 och kollade på displayen Tyler stog det och en bild på han kom upp

- Hi honey sa jag när jag svarade

- Hey babe sa han och lät lite ledsen

- What happend?

- My mum says that we can't be together anymore

- You'r mum says what!?! utbrast jag

- I'm sorry Maja Sa han

- Why?

- She says that it isn't gonna work bcus your cousin is hot and famous

klick jag la på slängde mobilen i väggen och ville skrika men Ulrik höll för min mun så att jag inte kunde

sen satt vi oss ner på sängen

- Han...gjorde.....slut sa jag mellan snyftningarna

Ulrik såg ledsen ut men sen sken han upp

- Middag?

Hans leende fick alla att skina upp

- Okej då men som vänner

- Okej

Jag gick in i mitt badrum och tvättade mitt ansikte för min mascara hade smetas ut  sen kleta jag på mer mascara på mina ögonfransar

_____________________________________________________________________

Okej dom är alltså INTE riktiga kusiner

 
 
Victor

Victor

4 september 2011 10:28

Bra men ....

http://www.muntherlife.bloggplatsen.se

Felicia

4 september 2011 10:30

Men vad?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 september 2011 19:23

Ulrik's synvinkelNär jag kom hem ringde jag Maja med dolt nummer - Aaa Maja  svarade hon - Hallo är det Maja Pepperoni? frågade jag med överdrivet mörk röst - Ja M-Maja Pempemg-g-g-g-o - Dåså M-Maja Pempemg-g-g-g-o sa jag sen - Vad vill du ...

Av Felicia - 22 september 2011 19:19

Hejhej Felicia här nu är det så att Evelina har slutat skriva här så its just me again ...

Av Felicia - 12 september 2011 19:25

Ohoj muntra Munthers! hur har ni de? själv e de bra. kapitel 10 skulle egentligen ha kommit upp idag, men ag e inte riktigt klar så de kommer imorgon!=) hoppas ni blir nöjda! puss o kram // Evelina ...

Av Felicia - 10 september 2011 21:27

Ulrik's synvinkel När Maja hade gått kom det fram en tjej som jobba där och sa: - Vars tog dit sällskap vägen? - Ehmm hon skulle till en kompis - Aha men hur känner du henne? - Ehmm hon är nästan min kusin - Aha men jag måste gå nu har du...

Av Felicia - 10 september 2011 19:05

Vi fick en kommentar av en som skrev så här ungefär: SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST HERREGUUUUUUD  svar: Om du nu tycker den är så dålig så varför läser du den? Vi kämpar faktist med denna bloggen(eller jag iallafall) jag gör faktist mitt bästa! om du tycker den är...

Presentation


Hej jag kommer skriva om ulrik munther

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards