muntherstorys

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Felicia - 22 september 2011 19:23

Ulrik's synvinkel
När jag kom hem ringde jag Maja med dolt nummer

- Aaa Maja  svarade hon

- Hallo är det Maja Pepperoni? frågade jag med överdrivet mörk röst

- Ja M-Maja Pempemg-g-g-g-o

- Dåså M-Maja Pempemg-g-g-g-o sa jag sen

- Vad vill du mig?

- Ja juste jag heter Fredrik Raingfeldt och är sveriges statsminister

- Okej vad vill du mig?

- Jag vill att du dödar Ulrik Munther jag betonade ordet dödar

- Men Ulrik ge dig nu! Oh no avslöjad 

- Hur kom du på mig?

- Jag är uppvuxen med dig vad förväntar du dig?

- Ja men kan du göra det?

- Vaddå?

- Döda mig?

- Haha you wish sa hon

- Faktist inte

- Oh yes you are belive me

- nej men hejdå

- Bye vee

Sen la jag på 

Hehe jag ska smyga upp i Majas rum :)

Hon kommer bli pissed-off

Jag sprang upp för trappan och in i hennes rum jag öppnade hennes laptop och twittrade: I think Ulrik Munther is soooo hot

------------------------------------------------------------------------------------------------

Har faktist gjort en twitter andvändare åt Maja i storyn följ henne hon heter Coolmajizz hon följer tillbaka


Av Felicia - 22 september 2011 19:19

Hejhej Felicia här nu är det så att Evelina har slutat skriva här så its just me again

Presentation


Hej jag kommer skriva om ulrik munther

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards