muntherstorys

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Felicia - 8 september 2011 17:30

 
 

 

- Varför gillar du mig inte? Frågade Ulrik. Har jag gjort något?
Jag suckade och kollade på honom.
- Förstår du inte det själv? Frågade jag
- Förstår vadå?
- Du är en 17 årig kille som redan har släppt ett album och har massor av tjejer som skulle dö för att få bli tillsammans med dig! Jag tror inte direkt att man kan vara känd och fortfarande bete sig normalt!
- Normalt?
Jag suckade igen.
- Ja normalt. Jag gillar inte folk som går om kring och tror att de är bäst!
Ulrik kollade på mig som om jag var knäpp.
- Vem har sagt att jag tror att jag är bäst?
- erkänn bara, alla kändisar tycker att de är så märkvärdiga! Till exempel så ska de alltid ha så dyra kläder bara för att bevisa att de har pengar.
- Dyra kläder? Den här skjortan köpte jag på HM, kom igen! Sa Ulrik oh log.
Jag kunde inte låta bli att skratta lite.
- ja, ja men… sa jag men visste inte vad jag skulle säga.
- men vadå? Frågade han.
- Eh glöm det! Sa jag och skakade på huvudet.



så! de va en del som jag , Evelina Juhlen och min kompois Saga Ahlberg har skrivigt! gillar ni det? kommentera!;D
 
  •  

Presentation


Hej jag kommer skriva om ulrik munther

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards