muntherstorys

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Why you? 6: I want a chickenburger

Av Felicia - 4 september 2011 19:03

Maja's synvinkel

- Mamma pappa vi går ut! ropade jag när vi sprang ner för trappan

- Vilka vi? sa dom i munnen på varran

- Jag och en som börjar på U

- Jaha ha så trevligt

Jag tog på mig mina röa converse med ett snöre som är grönt och ett som är gult

Sen tog jag min skateboard och gav min andra till Ulrik

- Hoppas du fortfarande kan skejta sa jag

Han besvarade med ett flin

Sen skejtade vi iväg

- Så vars ska vi? frågade Ulrik

- McDonalds svarade jag

- Har om det här?

- Haha om dom har det i sverige har dom det här

- Men jag trodde att bara onaturligt smala bodde här

- Haha nu är vi framme

Vi gick in och kollade på listan av mat

- Hmm jag tror jag ska ha en mcChicken och co

- Haha jag tar en bigmac och co

- En bigmac och co och en mcChicken och co

Efter typ 5 minuter fick vi våran mat och våra color

______________________________________________________________________

Blev ganska kort men gjorde det här för Evelina Juhlen

 
 
Ingen bild

Evelina

4 september 2011 19:27

braa!:) tackar:) kan du inte skriva längre?

Felicia

5 september 2011 14:19

Jo jag kan f;rs;ka g;ra lite l'ngre

 
Ingen bild

Johannax

8 september 2011 18:26

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST HERREGUUUUUUD

Felicia

10 september 2011 15:27

Varför är dom sämst?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 22 september 2011 19:23

Ulrik's synvinkelNär jag kom hem ringde jag Maja med dolt nummer - Aaa Maja  svarade hon - Hallo är det Maja Pepperoni? frågade jag med överdrivet mörk röst - Ja M-Maja Pempemg-g-g-g-o - Dåså M-Maja Pempemg-g-g-g-o sa jag sen - Vad vill du ...

Av Felicia - 22 september 2011 19:19

Hejhej Felicia här nu är det så att Evelina har slutat skriva här så its just me again ...

Av Felicia - 12 september 2011 19:25

Ohoj muntra Munthers! hur har ni de? själv e de bra. kapitel 10 skulle egentligen ha kommit upp idag, men ag e inte riktigt klar så de kommer imorgon!=) hoppas ni blir nöjda! puss o kram // Evelina ...

Av Felicia - 10 september 2011 21:27

Ulrik's synvinkel När Maja hade gått kom det fram en tjej som jobba där och sa: - Vars tog dit sällskap vägen? - Ehmm hon skulle till en kompis - Aha men hur känner du henne? - Ehmm hon är nästan min kusin - Aha men jag måste gå nu har du...

Av Felicia - 10 september 2011 19:05

Vi fick en kommentar av en som skrev så här ungefär: SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST HERREGUUUUUUD  svar: Om du nu tycker den är så dålig så varför läser du den? Vi kämpar faktist med denna bloggen(eller jag iallafall) jag gör faktist mitt bästa! om du tycker den är...

Presentation


Hej jag kommer skriva om ulrik munther

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards