muntherstorys

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Felicia - 4 september 2011 19:03

Maja's synvinkel

- Mamma pappa vi går ut! ropade jag när vi sprang ner för trappan

- Vilka vi? sa dom i munnen på varran

- Jag och en som börjar på U

- Jaha ha så trevligt

Jag tog på mig mina röa converse med ett snöre som är grönt och ett som är gult

Sen tog jag min skateboard och gav min andra till Ulrik

- Hoppas du fortfarande kan skejta sa jag

Han besvarade med ett flin

Sen skejtade vi iväg

- Så vars ska vi? frågade Ulrik

- McDonalds svarade jag

- Har om det här?

- Haha om dom har det i sverige har dom det här

- Men jag trodde att bara onaturligt smala bodde här

- Haha nu är vi framme

Vi gick in och kollade på listan av mat

- Hmm jag tror jag ska ha en mcChicken och co

- Haha jag tar en bigmac och co

- En bigmac och co och en mcChicken och co

Efter typ 5 minuter fick vi våran mat och våra color

______________________________________________________________________

Blev ganska kort men gjorde det här för Evelina Juhlen

Av Felicia - 4 september 2011 10:39

Tyler och Majas telefon samtal i svenska


- Hej älskling

- Hej babe

- vad har hänt?

- Mamma säger att vi inte kan vara tillsamans längre

- Din mamma säger vad!?!

- Jag är ledsen Maja

- varför?

- För att din kusin är snygg och känd

Av Felicia - 4 september 2011 09:45

Maja's synvinkel


Jag satt och kollade runt lite på facebook när det knackade på dörren  

- Kom in!

- Vad gör du? frågade självklart ULRIK

- Räddar ditt liv sa jag och puttade ut han

- Åh nej så lätt blir du inte av med mig

- Okej vad ville du

- Om jag får komma in berättar jag

Jag suckade och släppte in han

- Okej vad?

- Du jag middag ikväll

- Nej

- What?

- Nej

- Varför?

- ett du är min kusin två jag har pojkvän

- Kom igen Maja både du och jag vet att vi inte är riktiga kusiner

ringringring min mobil ringde

Jag tog upp min röda iphone4 och kollade på displayen Tyler stog det och en bild på han kom upp

- Hi honey sa jag när jag svarade

- Hey babe sa han och lät lite ledsen

- What happend?

- My mum says that we can't be together anymore

- You'r mum says what!?! utbrast jag

- I'm sorry Maja Sa han

- Why?

- She says that it isn't gonna work bcus your cousin is hot and famous

klick jag la på slängde mobilen i väggen och ville skrika men Ulrik höll för min mun så att jag inte kunde

sen satt vi oss ner på sängen

- Han...gjorde.....slut sa jag mellan snyftningarna

Ulrik såg ledsen ut men sen sken han upp

- Middag?

Hans leende fick alla att skina upp

- Okej då men som vänner

- Okej

Jag gick in i mitt badrum och tvättade mitt ansikte för min mascara hade smetas ut  sen kleta jag på mer mascara på mina ögonfransar

_____________________________________________________________________

Okej dom är alltså INTE riktiga kusiner

Presentation


Hej jag kommer skriva om ulrik munther

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards