muntherstorys

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Felicia - 3 september 2011 14:05

Ulrik's synvinkel

Det var ganska soligt och varmt så vi åt ute dom hade en jätte stor pool

Vi åt och sen började min låt kill for lies spela och Margareta(Majas mamma) sa :

- Men gu va duktig du är 

- Ja jag är så stolt över han sa sen min mamma 

SEn reste sig Maja upp och gick för att Margatreta hade höjt volymen jag gick och kolla efter henne men hittade henne inte men jag hade hittat henne på twitter och jag följde henne där och hon följde mig också vilket var lite konstigt för hon är inget fan jag gick imn på twitter på min laptop och för tre minuter sen hade hon twittrat

Oh no this summerbreak is gonna b long bcus my cousins @muntherulrik and @RitaMyLova is here it's fun that Rita is here but not Ulrik he is staring at me all the time!! it's awkward and he thinks that he is something bcuz hes famous!! Jag retweetade  @Coolmajizz i'm sorry that i'm staring at you but i can'thelp i't it was four yrs ago seens i met you and i have missed you the last time i meet you waz when we got summerbreak yr 2007 and i don't think i am something bcuz i'm famous i'm sorry i have disepoint you xx ulrik

_____________________________________________________________________

oh no



Av Felicia - 3 september 2011 13:23

Jag stod och pratade med Rita på övervåningen i mitt rum jag kände mig sönderstirrad och iakttagen jag vände mig om och där stog såklart Ulrik och Simon

Simon hade faktist lov att vara där inne eftersom vi delade rum men Ulrik? Nje han vill jag inte ha i mitt rum

- Och vad stirrar du på? frågade jag han

- Dig vad annars

Jag suckade och vände mig till Rita igen och Ulrik och Simon gick ut

- Jag tror han gillar dig sa Rita

- Vem?

- Ulrik 

- Ueäh han är typ min kusin

- So? Jag ser hur han kollar på dig han kollar bara så på dom han gillar

- Har du slagit i huvudet eller nått sånt?

Vi skrattade ett tag sen när vi lugnat ner oss tog vi fram mitt foto album som jag hade döpt till

SWEDEN-COUNTRY OF VALOR   som betyder ungefär Sverige landet avtapperhet

När vi såg alla gamla bilder väcktes minnen och vi började skratta och jag fällde faktist inga tårar det brukar jag göra när jag kollar i foto albumet

- UNGAR MAT!!!! ropade mamma

vi sprang ner vi fick tacos mamma hade ställt ut coca cola burkar till alla förutom mig jag fick en coca cola zero

____________________________________________________________

Kapitel 3 då skriver säkert några kapitel till idag 

Av Felicia - 3 september 2011 13:02

Sen plingade det på dörren mamma öppnade

- Helena! hej sa mamma och kramade om sin syster

- Rita, Ulrik kom nu ropade Helena till dom i bilen

Dom gick ut och sen kramade mamma dom

- Grattis Ulrik förresten

Ulrik såg ut som ett frågetecken

- Ja för skivan alltså

- Jaha ja tack 

- Rita! vad stor du har blivit sist jag såg dej var du ju bara 10

så tupiskt mamma

- iiih Maja hej sa hon och sprang in och kramade mig

- Hej Rita sa jag och besvarade kramen 

Ulrik gick och hälsade på Simon och dom gjorde nått handslag typiskt killar

Även om Rita och Simon var lika gammal allrså 14 år

och jag och Ulrik lika gammla alltså 17 så umgicks jag med rita och ulrik med simon när vi bodde i sverige vi hade bott i beverly hills 4 år nu 

____________________________________________________________

Det var kapitel 2 då

Av Felicia - 3 september 2011 12:30

Maja's synvinkel

Jag vaknade av att nån hoppade i min säng

- Maja vakna!! sa min lillebror Simon

- Fem minuter till

- Men idag kommer våra kusiner!!

- Va!?! sa jag och satte mig snabbt upp

- Idag?

- Ja Maja det är lördag!!

- Jaja men kan du gå ut?

- Jaa men mamma håller på med frukost 

- okej

Jag tog en dusch sen kolla jag på klockan på min röda iphone4 halv 11

Jag klädde på mig jag tog: svarta underkläder ett vitt linne en vit långärmad blus över svart midje hög kjol med ett brunt midje bälte sen sminka jag mig med: mascara, puder, eyeliner, och rött läppstift

sen gick jag ner 

- godmorgon gumman vill du ha brunch?

- nej jag är inte hungrig

- Okej men idag kommer era kusiner

- Jag vet

Av våra kusiner var det bara Rita jag gillade den andra killen var så dryg och det blev inget bättre av att han var Ulrik Munther Men Rita varv lätt att prata med och hon var tjej i skolan är jag ganska populär

____________________________________________________________

Ganska lagomt långt tycker jag



Av Felicia - 3 september 2011 12:13

Hej jag tog bort alla mina inlägg för jag tyckte min blog var tråkig men jag ska börja på en annan

Presentation


Hej jag kommer skriva om ulrik munther

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards